dilluns, 14 de novembre del 2011

amanida de patata, moniato i remolatxa


De la barreja d'atzar, curiositat i treball que deia en el darrer post en surten coses bones, mediocres i dolentes, però dissabte vaig tenir la sort que me'n van sortir dues de bones, les barquetes de crema de coliflor que us explicava aleshores, i aquesta amanida.
El seu origen és el mateix: tenia moniato de quan vaig fer-ne xips per acompanyar la butiburguer, remolatxa d'una altra amanida i vaig bullir unes patates amb pell.
El moniato el vaig coure al microones: tallat en rodanxes gruixudes, amb dos o tres minuts a màxima potència va estar fet. Vaig partir cada rodanxa en quatre trossos i les vaig salpebrar i amanir amb oli.
Les patates amb pell també les vaig salpebrar i amanir amb oli, un cop pelades i tallades d'una mida similar al moniato, i la remolatxa, que l'havia comprat cuita, la vaig amanir amb oli, sal, pebre i comí en  pols. Ho vaig posar tot en un plat i ho vaig regar amb oli d'all i julivert i vaig repartir fulles de coriandre per sobre.
El cert és que queda un plat molt bonic de colors i bo de gustos, que d'això es tracta, oi?

6 comentaris:

  1. Jo, aquest plat, l'he vist en algun lloc...

    ResponElimina
  2. nomès pel color ja dona ganes de menjar-t'ho tot !!!

    petonets

    ResponElimina
  3. M'encanta, la combinació i el s colors!!!

    petons gastronòmics

    ResponElimina
  4. Una amanida molt sana i molt vistosa..

    ResponElimina
  5. Tele, radio.... aviam si canviaràs ara i etveuren a l'altre cantó, de periodista a entrevistat...

    Felicitats!!!

    Ja he fet una ullada i veig que per aquí han passat coses bones.

    Muas!

    ResponElimina

Gràcies pel vostre comentari. Qualsevol crítica o suggeriment que em feu procuraré tenir-los en compte