divendres, 29 de maig del 2015

albergínies amb salsa agredolça picant


Un aperitiu fàcil i bo, ràpid de fer i d'explicar. Sobretot si feu servir una salsa agredolça picant (sweet chili sauce) ja preparada, com vaig fer servir jo. Es tracta d'una salsa d'origen asiàtic, molt habitual a la cuina thai, que a casa ens agrada molt, més que la salsa agredolça clàssica, tant per acompanyar productes orientals (els clàssics rotllets de primavera i molts més) com carns blanques, peixos, mariscos o hortalisses.
Avui és fàcil trobar-ne en alguns supermercats d'aquí i a tots els supermercats orientals que cada vegada proliferen més arreu. A casa també es pot fer, aquí trobareu una recepta de les moltes que hi ha a la xarxa, no és pas difícil de fer i veureu que dóna molt de joc.
Per preparar aquest entrant, vaig tallar unes albergínies de mida de dalt a baix, fent-ne làmines d'un centímetre de gruix. Vaig fer uns talls a la carn amb un ganivet, perquè es fessin més de pressa, les vaig salar i untar amb un pinzell amb oli per les dues bandes i les vaig posar sobre una paella ampla, ben calenta, fins que van estar cuites.
Es reguen amb la salsa agredolça picant per sobre i ja estan a punt de menjar, millor si estan tèbies, pel meu gust.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel vostre comentari. Qualsevol crítica o suggeriment que em feu procuraré tenir-los en compte