dimarts, 22 de gener del 2013

de Castell a Castell

De Castell a Castell, es podria haver dit aquest post. Què coi, ben mirat no està pas tan malament: li deixo aquest mateix títol. Més que res, perquè il·lustra prou bé allò que us vull explicar. També es podria haver titulat 'cuina nova, vida nova', que potser és més adient per a un bloc gastronòmic, però ja vaig fer un post amb aquest nom fa tres anys, quan em vaig separar, i no és pas qüestió de repetir-se, oi?
Tot a punt per a la primera paella paella, amb foc de gas, a la nova cuina.
Per què Castell i no castell? És que, de fet, no he anat d'un castell a un altre, sinó d'un poble anomenat Castellterçol a un altre que es diu Castellar del Vallès i que des del dia de Reis és on vivim la Marina, la meva companya, i jo. He deixat el poble on vaig néixer i on he passat la major part de la meva vida per iniciar-ne una de nova a l'altre Vallès, amb la tristesa de tenir la família, i sobretot els meus fills, una mica més lluny, però amb la il·lusió d'obrir una nova etapa amb una persona meravellosa amb qui ja fa uns mesos que vam decidir compartir la vida.
Canvi és sinònim de molta feina, primer per buscar el lloc, després per condicionar-lo, després per fer el trasllat, de manera que no us ha d'estranyar que aquest bloc hagi quedat una mica arraconat durant aquest temps. Que no pas abandonat, que segueixo tenint-lo molt present, i més que li tindré gràcies a l'empenta de la Marina, gran cuinera com sabeu els qui la coneixeu i seguiu el seu bloc, que m'estimula i fa que sigui un repte sorprendre-la i satisfer-la a cada àpat.
Hi ha hagut altres canvis que han ajudat a fer més espaiades les entrades al bloc, sobretot un canvi d'horari a la feina que m'impedeix ser a casa al migdia; habitualment era a l'hora de dinar que cuinava i feia les fotos pel bloc, aprofitant la llum natural de què gaudeix el meu àtic, i ara no ho tinc tan fàcil.
El resultat, l'arròs del dinar d'ahir.
La nova cuina és gran i encara més lluminosa que la de l'àtic, de manera que no he de tenir problemes per a les fotos. No és nova ni ultramoderna, però creiem que és prou còmoda per poder-hi treballar de gust fent això que tant ens agrada. I d'estris sí que no n'hi faltaran, ja us podeu imaginar que entre tots dos hem aplegat una bona quantitat de trastos que en part hem hagut de guardar al traster perquè per gran que sigui la cuina, i per prestatges nous que hi hem posat, no hi cabia pas tot de cap manera.
Us deixo una foto de la cuina on treballaré a partir d'ara, tal com vaig fer fa tres anys, i demà mateix començo a publicar cosetes que hi he fet quan he parat per un moment de clavar claus a la paret i de muntar mobles d'Ikea. 

50 comentaris:

  1. Moltes felicitats Manel i Marina! És il·lusionant començar noves etapes! I benvinguts al Vallès Occidental! ;) Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies, nuni! de vallès a vallès... i no passa res!!!

      Elimina
  2. Un post que m'ha fet contenta :-)
    Moltes felicitats als dos, i una gran abraçada !!

    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies, dolors, i una gran abraçada també per a tu!!

      Elimina
  3. Moltes felicitats Manel , que et vagi tot molt bé....

    ResponElimina
    Respostes
    1. dolors, m'alegro molt de tornar-te a veure, espero que et vagi també tot molt bé!

      Elimina
  4. Moltes felicitats als 2!!! Seguireu amb 2 blogs???? ptnts

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies, marta. de la fusió encara no n'hem parlat, només faltaria, amb la feinada del trasllat!!
      espero rebre aviat bones notícies de reus ;-)

      Elimina
  5. moltes felicitats!!! et desitjo el millor en aquesta nova etapa
    benvingut al Vallès! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. de castell a castell i de vallès a vallès, també. gràcies, eva!

      Elimina
  6. Per una nova etapa plena d'il·lusió i entusiasme. Enhorabona !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. la veritat és que em fa molta il·lusió. gràcies, anna!!!

      Elimina
  7. Moltes felicitats als dos Manel i que os vagi molt bé aquesta nova tapa
    una abraçada

    ResponElimina
  8. Que aprofitis molt bé aquesta nova cuina!!!

    ResponElimina
  9. Divendres ja en vàrem parlar amb la Marina dels trastos, je, je, je...M´encanta que tingueu tanta llum a la cuina. A mi em passa com a tu que si no estic en unes hores determinades la foto se´n va en orris...Que la gaudiu moltíssim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies, cristina! tu tens infórmació privilegiada, eh??

      Elimina
  10. Endavant les aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatxes i les cassoles!!!! Que guapo, neng (i no parlo de la cuinaaaaa!!) :D

    ResponElimina
  11. Apa, quina il·lusió: vida nova, poble nou. I una fusió de blocs seria explosiva!
    Moltes felicitats,
    Nani

    ResponElimina
    Respostes
    1. hahaha, no sé si seria explosiva, per si de cas de moment no ho provarem pas! gràcies, nani!

      Elimina
  12. Aixo m'agrada una cuina gran per quatre mans en marxa, estic segura que sortiran grans apats d'aqui. Felicitats

    ResponElimina
    Respostes
    1. farem el possible perquè en surtin, sí. moltes gràcies!

      Elimina
  13. Una molt forta abraçada als dos!!!! Visca!!

    ResponElimina
  14. Ostres Manel!!! Moltes felicitats!!! Quina sorpresa!! Benvingut al barri...jajaja!! Estem ben apropet ara, nosaltres ens hem traslladat a matadepera... :) Disfrutaras molt de les rutes en bici, eh?
    Petunets i felicitats altre cop!
    Eva.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ostres, eva, si som gairebé veïns! per matadepera hi passo sovint amb bici per anar a pujar les estenalles. molta sort també a vosaltres en el canvi!

      Elimina
  15. Moltes felicitats crack,enhorabona per la nova "etapa" que t´espera,mai millor dit,sempre endavant....;)

    ResponElimina
  16. Enhorabona per la nova etapa! Ara els àpats encara seran millors!

    ResponElimina
    Respostes
    1. moltes gràcies, rosa, espero que serà així, ja ho anirem veient aquí! fins aviat :-)

      Elimina
  17. Felicitats per la nova vida i per la nova cuina!!!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  18. Quina cuina més bonica!!! La de casa nostra ja fa temps que demana una renovació. A veure si aquest estiu posem fil a l'agulla. Em fa molt content que recomences amb ganes aquesta nova vida teua al costat d'una persona que t'estima i et fa feliç. Endavant, amic!! Salutacions a tots dos des del sud del País Valencià.

    ResponElimina
    Respostes
    1. m'agrada molt aquesta salutació tan especial des del sud del país valencià. espero que pugueu renovar aviat la cuina, sempre serà més fàcil que canviar de casa, oi? una abraçada!

      Elimina
  19. Felicitats per la nova etapa que has encetat!!!!
    Salut i sort!!!
    Olga

    ResponElimina
  20. Ostres tu!he vingut a parar aquí a través del facebook de l'starbase i en llegir aquesta entrada t'he relacionat amb la Marina. A ella si que la seguisc. Sabia que estaria un temps sense connexió, lo del trasllat, lo de la nova cuina...ara ja et conec a tu també i ja tens una seguidora més! Molt xula la vostra cuina! Molta sort en aquest nou projecte i si hi ha fusió ja ens avisareu!! Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. el món és ben petit, oi? m'alegra molt que hagis arribat per aquest seguit de coincidències, i m'honora tenir-te de seguidora. pots comptar que jo també estaré molt atent a la teva feina.
      una abraçada, i fins aviat!

      Elimina
  21. Moltes felicitats per la bona companyia amb la que vius i per el teu canvi de casa esperem tindre’t aviat un altre cop per aquí.
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies, sion. tinc bona companyia, com dius, en efecte, a casa i al bloc amb tots aquests amics tan amables. una abraçada!

      Elimina
  22. Estrenar cuina nova sempre és divertit....i de cuines noves i ultramodernes em temo que a les cases normals no s'estilen! Molta sort a casa, amb la nova etapa i i a la cuina clar!

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies, jordi. tens raó que les cuines de les revistes no es veuen gaire, però vaja, segur que algú en té a casa. llàstima que probablement no és qui en trauria més bon profit.

      Elimina
  23. Que gaudiu de la cuina (vaja tàndem que formeu) i de tots els moments que compartireu en aquesta nova etapa de la vostra vida!. Una abraçada ben forta i fins aviat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. moltes gràcies pels bons desitjos i per l'abraçada. espero poder tornar-te-la aviat!

      Elimina
  24. Fa il·lusió llegir notícies engrescadores com aquesta. Pel món blocaire n'anem llegint i veient alguna de tant en tant... endavant amb la nova vida, la nova casa, el nou poble i a embrutar la nova cuina!!!!

    M'agrada tan blanqueta, la meva també ho és!! PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
    Respostes
    1. moltes gràcies, dolça, ja hem començat a fer-te cas! una abraçada forta!

      Elimina
  25. Acabo de descobrir el teu blog, fantàstic ! Jo també soc filla de Castellterçol i fa anys que m'he ex-patriat ! Pero hi torno sovint, la familia obliga. Sort amb la nova aventura de vida !

    Anna, de Castell a Paris

    ResponElimina
    Respostes
    1. ostres, anna, suposo que ens deben conèixer, i m'alegra molt llegir-te. celebro que t'agradi el bloc, i m'agradaria veure't sovint per aquí. sort també a tu a parís!

      Elimina

Gràcies pel vostre comentari. Qualsevol crítica o suggeriment que em feu procuraré tenir-los en compte