dissabte, 8 de març del 2014

torrada ràpida de verdures amb botifarra negra i oli de tòfona


(a sobre del pa 23)

Ja sabeu, els que em llegiu sovint, que tinc tendència a posar coses sobre el pa, a saltar verdures i a menjar botifarra negra sempre que en tinc. És lògic, doncs, que quan necessito preparar alguna cosa ràpida i gustosa per sopar una mica, em surti una coca com aquesta, encara més bona perquè tenia un pa de pipes fet a casa que torrat queda la mar de bé com a base.
Aquestes coques no tenen secret: tallem el pa en forma rectangular (ja he dit que aquest era fet a casa en panificadora, o sigui que té forma quadrada i només cal tallar-lo per la meitat) i el torrem.
A banda, saltem en un wok o en una paella unes quantes verdures que tinguem a la nevera, tallades a la juliana (aquest cop hi vaig posar ceba, pebrot verd, pebrot vermell i albergínia) i quan les verdures comencin a estovar-se, les salem, hi afegim la botifarra negra tallada a daus. Seguim saltant un parell de minuts fins que la botifarra es comença a desfer i servim el conjunt sobre la torrada amb un rajolinet d'oli de tòfona per sobre.

3 comentaris:

  1. Aquesta tendència de pòsar coses sobre el pa la tenim molts!!!

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  2. Com ens agraden les torrades o les llesques amb mil coses a sobre, de les més simples a les més delicioses com aquesta que ens presentes!!
    Petonets

    ResponElimina
  3. Jo també m'apunto a la tendència de posar coses a sobre el pa!!! M'encanta improvisar un sopar fent llesques diferents!!!

    ResponElimina

Gràcies pel vostre comentari. Qualsevol crítica o suggeriment que em feu procuraré tenir-los en compte