dijous, 24 de setembre del 2009

potser ets el visitant 100.000

Fa pocs dies, dos blocs molt amics d'aquest, La cuina vermella i Cuina per a llaminers, van tenir l'alegria de veure com el seu comptador de visites arribava a les sis xifres, superant les 100.000. Un número prou rodó per celebrar-ho o, com a mínim, comentar-ho.
Avui pot arribar aquest bloc a aquesta xifra, potser amb la teva visita has sigut tu qui ja ha fet saltar el marcador a les sis xifres. Cuinar és generós és un projecte personal que va néixer una mica per casualitat fa just un any i mig i al qual he dedicat no poques hores i sacrificis al llarg d'aquest temps. I que m'ha donat, també cal dir-ho, no poques alegries. El resultat són aquestes cent mil visites (una mica més, perquè vaig trigar unes quantes setmanes a posar el comptador, però no ve d'aquí), 337 articles publicat i gairebé 4.000 comentaris d'amics que heu volgut que el vostre pas per aquí fos quelcom més que un número al comptador i m'heu deixat unes paraules d'alè, d'amistat i de simpatia. Cent mil gràcies a tots per venir!
Per celebrar aquesta xifra tan rodona, podia haver fet un pastís o unes postres commemoratives, però no hi tinc gaire traça, ni per dissenyar una nova capçalera o canviar una mica la cara del bloc, com han fet els amics vermells o la Mercè de Cuina per a llaminers. A més, me n'he adonat tard i no tinc gaire esma per complicar-me la vida. Però sí que me'n queda encara per assegurar-vos que, gràcies al vostre alè i a la vostra companyia, el bloc encara té vida per una bona temporada.
De fet, fa poc que he fet un descobriment que m'ha deixat bocabadat. Desmemoriat com sóc, havia oblidat totalment que abans de tenir el bloc, quan me'n recordava, escrivia algunes de les receptes que anava fent i les guardava en una carpeta dins d'Els meus documents de l'ordinador. La majoria són fetes entre els anys 2003 i 2006, i quan les he tornat a llegir, he vist que algunes han esdevingut un clàssic a casa i fins i tot estan ja publicades aquí, però n'hi ha moltes que no he tornat a fer més i encara em semblen plenament vàlides.
Aquesta setmana miraré de posar ordre a aquestes receptes i en començaré a fer algunes, sobretot per poder fer la foto de rigor, perquè aleshores, si hi pensava, escrivia la recepta, però fotografiar els plats és una cosa que encara no se m'havia ni passat per la imaginació. Per tant, si en algun moment havia pensat que potser se m'esgotaria aviat la inventiva, acabo de trobar un petit filó. Bé, potser no arriba a filó, però em permetrà tirar de veta una temporada, i espero que a vosaltres us aporti alguna idea suggerent.

En qualsevol cas, gràcies de nou per la companyia i espero poder seguir comptat amb la vostra confiança. Fins a sempre!

24 comentaris:

  1. Estimat amic, quina alegria! no som el visitant 100.000 ;-(( a veure qui serà l'afortunat! Gràcies per citar-nos en aquest meravellós post. Nosaltres et desitgem molts anys de post i de viandes!!! T'estimem moltíssim, no saps quan!!!
    Els vermells.

    ResponElimina
  2. Jo tampoc serè el visitant 100.000 però de totes formes MOLTES FELICITATS- Petons

    ResponElimina
  3. Ni jo... però vinc a felicitar-te per el esdeveniment. 100.000 visites!!!!! això demostra que el teu blog és molt bó!!!

    Petonets

    ResponElimina
  4. aiiiiiii
    he entrat I MARCAVA 99999, i he tornat a entrar im'ha pasat del 100001 .....

    ENHORABONA MANEL!!!!

    ResponElimina
  5. Quina il·lusió Manel! per mi els primers 100 visitants ja van ser una gran cosa, imagina't 100.000...no ho puc ni somniar.
    De tota manera llegir aquesta entrada em posa les piles i m'anima a seguir i mantenir la constància amb el blog. A més, tens raó amb això que dóna moltes alegríes que compensen la feina que representa.
    Una abraçada i cap als 200.000!
    Mònica

    ResponElimina
  6. Manel,
    Moltes felicitats. No hem estat els visitants 100.000 pero si que et puc assegurar que t'hem visitat un munt de vegades i que esperem seguir-ho fent per molts anys.
    Una abraçada

    ResponElimina
  7. Moltes felicitats per la feina feta i sobretot per el resultats obtinguts!!

    ResponElimina
  8. Manel, felicitats!!!! 100.000 visites és una xifra molt rodona, tot i no fer canvis de look o preparar un pastís, esperem amb ganes les receptes que tens guardades a la llibreta dels secrets ;) Així segur que arribem ràpidament a les 200.000!

    ResponElimina
  9. Manel, moltíssimes felicitats!! Quan s'arriba a aquesta bonica xifra t'omple un sentiment d'alegria i orgull, sembla mentida que tanta gent hagi pogut passar per aquí oi? Doncs sí, és així i així ho seguirem fent! Per descobrir aquestes receptes que tenies oblidades! :)
    Petons i felicitats de nou!

    ResponElimina
  10. Quina xifra més bonica!!! 100.000!!! la meva visita ja pasa... FELICITATS !!

    ResponElimina
  11. Felicitats Manel!!

    De la colla ciclista. Manel.

    ResponElimina
  12. Enhorabona i que en puguem fer 100.000 més.
    Concepció

    ResponElimina
  13. Manel, moltes felicitats. Jo acabo de fer les 10.000 visites i ja estic content, doncs m'imagino el gran goig que t'ha de fer haver arribat a les 100.000. Esperem amb ansia les noves receptes que has recuperat.
    Salut,
    Pepin

    ResponElimina
  14. 100.000 felicitats, dona gust veure com anem creixent i ens anem fent, entre tots, com una gran família, i força ben avinguda, per cert! Moltes gràcies per ser-hi i segueix així, ets un referent cada vegada que obro el meu blog, a veure la recepta del Manel i aquell comentari... !00.000 felicitats més!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  15. Moltes moltes felicitats i moltes visites més.
    Petons
    Núria

    ResponElimina
  16. Moltes Felicitats!!! Si em descuido sóc el 101 mil com els dàlmates!!!
    Ptnts

    ResponElimina
  17. No he estat el visitant 100.000 però com m'alegra molt que hagis superat aquesta barrera. Saps però que no serà aquesta la única. Segueix deleitant-nos amb receptes tant especials. Nosaltres estarem aquí per poder enriquir-nos culinariament. Salut!!!!!!

    ResponElimina
  18. Jo tampoc sóc la número 100.000, però saps? me n'alegro, perquè veig que aquesta xifra ja ha estat superada!!!!
    Moltes felicitats!
    I ara estem impacients per veure les receptes secretes!

    ResponElimina
  19. Felicitats, arribar a aquesta xifra vol dir tenir molts bon amics...i per alguna cosa sirà no?

    ResponElimina
  20. A mi es que ja m´han passat al davant unes 486 visites que quan acabi d´escriure seràn 500 !!!! em fa molta il-lusió ser la 100.500 visita que reps avui.
    Amic meu , no t´estranyi pas l´afluència que tens , aquí es menja bé i bo i el millor del millor és la generositat, l´amistat,el bon fer i la bona fe de cor que a casa teva es sent , som uns afortunats en tenir-te, al menys jo m´hi sento , i per molts anys !!!!!!!!
    Una abraçada i molts petons.

    mai

    ResponElimina
  21. Manel, 100.000 quina xifra tan rodoneta, enhorabona, passar per casa teva sempre és un plaer, que en veiem 100.000 més doncs!!

    Un petó! Beth

    ResponElimina
  22. Manel, felicitats i ara anem per les set xifres. Des d'ara m'apunto a descobrir aquests incunables inédits que el disc dur ha estat guardant tots aquests anys.

    ResponElimina
  23. moltíssimes, gracies, amics.
    ja fa dies d'aquesta efemèride, però no volia deixar passar l'ocasió d'agrair-vos de nou la vostra fidelitat i companyia, perquè encara que sigui un tòpic, sense vosaltres no tindria gaire sentit tot plegat. la veritat és que sou fantàstics i sempre estaré en deute amb vosaltres per la vostra paciència i amabilitat.
    un petó i fins aviat!

    ResponElimina

Gràcies pel vostre comentari. Qualsevol crítica o suggeriment que em feu procuraré tenir-los en compte