dijous, 3 de març del 2011

setmana blanca


Els nens de Castellterçol tindran una autèntica setmana blanca. Com a molts altres llocs, aquesta setmana no tenen classe, i potser algun se n'ha anat a esquiar. Però la resta, quan s'han despertat, o quan es despertin, que són dies de llevar-se tard, es trobaran tot el poble cobert d'una espessa capa blanca que va augmentant. Com m'ha passat a mi a primera hora.
Avui no m'havia posat el despertador precisament a causa de la setmana blanca, perquè no he de cridar la meva filla per anar a escola, però a quarts de vuit m'he despertat i el primer que he vist (dormo amb les persianes obertes) ha estat la blancor de les teulades i les volves de neu que amb la seva parsimònia habitual però amb constància i perseverança ho anaven cobrint tot d'una capa blanca.
És la segona nevada de l'hivern; l'anterior, la nit del 28 de gener, va durar pràcticament la nit i mig matí, perquè el sol la va fondre molt ràpidament. Avui, el poble està cobert per la neu i per una espessa boira que ajudarà la neu a quedar-se potser més que la darrera vegada. Per acabar de fer honor al nom que li han donat a aquesta setmana.
Us deixo una foto de la vista clàssica des de la finestra que tinc ara al davant, i surto a fer més fotos de la neu i a despertar la Lara perquè en gaudeixi.

10 comentaris:

  1. això si que és una auntèntica setmana blanca.... una nevada que no podia escollir millors dies per a gaudi-ne la quitxalla ... Esperem que la propera setmana repeteixi ... per al segon torn...!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Nosaltres som del segon torn... i em sembla que per la finestra de neu no en veurem gaire!

    A gaudir-ne!!

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  3. Hola,
    Quan he vist el títol ... he pensant una foto de neu? Amb les receptes no encerto ni una, aquest cop si. A gaudir de les fotos!

    ResponElimina
  4. Setmana blanca no se, però com a mínim "dijous blanc" si que ho es a molts llocs. Tens un observatori privilegiat.

    ResponElimina
  5. Quina sort gaudir de la neu!, jo sempre recordaré la nevada del 8 de març a Barcelona de l'any passat. Va ser una festa!, amb les nenes i els pares de l'escola tirant-nos boletes com a criatures!... Bona setmana blanca! (tot i que alguns no ens podem permetre anar a esquiar... la crisi afecta...a alguns...Ja m'agradaria gaudir-la així, al sortir de casa, només per trepitjar-la!)Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Queden residències lliures a Castellterçol? ja començo a tenir enveja, dues nevades l´any i fred a dojo és el que jo vull , caram quin despertar mes bo.

    ResponElimina
  7. poder gaudir de la neu amb els que més estimes, i veure la cara de petits i grans mentre riuen , juguen o senzillament caminen pausadament per no malmetre-la, és un privilegi!!!!!!

    ResponElimina
  8. Oh que bé, aixi em faig a la idea de com estava el poble aquest matí. Als meus pares (són grans) no els en fa massa de gràcia...

    ResponElimina
  9. eso si que es una semana blanca
    da gusto ver nevar y estar en casa
    miquel

    ResponElimina

Gràcies pel vostre comentari. Qualsevol crítica o suggeriment que em feu procuraré tenir-los en compte