divendres, 9 de maig del 2008

ja torno a ser aquí

És que havia sortit un moment de la cuina, i la cosa s'ha allargat i he estat fora prop de tres setmanes, amb un dia de permís entremig que em van donar perquè pogués cuinar una paella. La resta de dies, mentre era a l'hospital, he anat publicant cosetes que tenia guardades, i la veritat és que després de tant de temps, el material ja se m'estava exhaurint. No pas per falta d'imaginació, perquè he aprofitat per pensar noves receptes durant les llargues hores d'avorriment a l'habitació, sinó perquè, com que cada recepta, consell o recomanació, ha d'anar il·lustrada, i la il·lustració ha de ser d'un plat meu, lògicament gairebé ja no em quedaven fotos.
A partir d'ahir, que vaig fer aquestes mongetes, ja he tornat a cuinar, però encara trigaré uns quants dies a tenir prou coses i potser en trobareu algunes més fluixes del que és habitual. Espero que em sabreu disculpar.
Mentrestant, vaig encenent el foc per experimentar coses que he anat pensant a l'hospital i que ja us aniré presentant: salmó fumat a casa, broquetes de calamar i patates, sopeta d'allioli d'alls tendres amb gambes, timbal de botifarra negra, flam de mascarpone amb maduixots... Frisso per posar-m'hi, i espero que vosaltres per llegir-me. Gràcies i fins a sempre!

10 comentaris:

  1. benvingut,
    tindrem paciencia, pero no deixis mai de cuinar i sobretot de publicar-ho.

    ResponElimina
  2. Jo també estic molt contenta que tornis a estar en circulació i espero que en les millors condicions. És admirable la teva passió pels fogons

    ResponElimina
  3. Apa noi, tornem a la tasca diaria!!!!!
    Esperem les teves receptes no ens mourem d'aquí, tu tranquil que la visita la tens asegurada.

    ResponElimina
  4. moltíssimes gràcies a totes tres, sou les meves més fidels lectores i tant els vostres comentaris com els vostres blocs m'han fet molta companyia des que vaig començar, especialment aquests dies a l'hospital.
    espero poder seguir comptant amb la vostra amistat per molt de temps! fins a sempre!

    ResponElimina
  5. Benvingut de nou!
    Ja veig que has tornat recuperat del tot i amb les energies ben carregades! Perecte, ja esperem tots aquests plats nous que ens faràs, sobretot el flam de mascarpone ;)

    ResponElimina
  6. gràcies, gemma! tu sempre tirant cap al dolç, eh? jo estic buscant glucosa, ja pots imaginar per a què...

    ResponElimina
  7. Bona tornada amic! Tenim ansia de llegir totes aquestes noves creacions! Benvingut!

    ResponElimina
  8. Tant el Josep com jo celebrem que ja estiguis en plena forma!. Després de l'avançament de "programació" que ens has fet, jo ja espero a primera fila!.

    Fins aviat

    ResponElimina
  9. moltes gràcies, parella vermella, jo també espero sempre les vostres propostes, encara que pel meu gust us feu esperar una mica massa, però val la pena pels acabagts i les presentacions tan acurades.

    glòria i josep, moltes gràcies també, teniu guardat un seient ben privilegiat a primera fila; espero que me'n guardeu un també en una bona taula del cafè.

    fins aviat!

    ResponElimina
  10. A casa anem "de cul" sempre! treiem temps d'on no en tenim per fer el bloc! Només sopem a casa, dinem de tupper, i a més a més: estem a règim! ufff!!!

    ResponElimina

Gràcies pel vostre comentari. Qualsevol crítica o suggeriment que em feu procuraré tenir-los en compte