diumenge, 16 de març del 2008

iogurt amb macedònia


Per crear un plat et pots asseure davant l’ordinador i deixar volar la teva imaginació, després anar a comprar i intentar fer el que has pensat. O bé pots obrir la nevera, veure què hi ha, i intentar conjuntar uns quants elements per construir una cosa comestible. O, simplement, et surt.

A mi no m’agrada especialment fer postres, però a vegades també en faig. Fa pocs dies vaig fer aquest iogurt amb macedònia que als meus fills els va encantar, i la veritat és que el seu origen no és ni teòric ni fruit del treball pràctic, sinó del desig d’aprofitar una cosa prou bona que havia sobrat.

Vam fer una macedònia amb maduixa, plàtan, poma, pera i suc de taronja, però en vam fer massa i en quedava. Per no llençar-la, l’endemà se’m va ocórrer fer aquest postre, posant al fons d’un got un iogurt natural amb sucre i, a sobre, la macedònia passada pel túrmix. Molt millor que el de compra, i segur que si no hagués estat per la necessitat, mai se m’hauria ocorregut.

3 comentaris:

  1. Hola Manel, benvingut al món dels blogs gastronòmics! Ja veig que has començat amb molta froça, eh?
    I hauràs de posar remei a això que t'agradi poc fer postres... ;)
    Ànims i endavant amb el blog!

    ResponElimina
  2. Sembla molt bo, jo faig sovint aquesta combinació de iogurt, fruita. Una salutació i felicitats per el blog

    ResponElimina
  3. gràcies a totes dues, sou de les primeres visitants que deixeu comentaris en aquesta nova pàgina i m'han fet molta il·lusió les vostres paraules i els vostres ànims.
    espero poder acostar-me algun dia al vostre nivell.
    fins aviat!

    ResponElimina

Gràcies pel vostre comentari. Qualsevol crítica o suggeriment que em feu procuraré tenir-los en compte