diumenge, 30 de març del 2008

premi calidesa a aquest bloc

Aquesta matinada he anat a dormir a les sis (hora nova) després de portar el meu fill a l'hospital: en una caiguda tonta se li ha tornat a trencar la clavícula, que encara no tenia del tot cicatritzada d'una caiguda anterior; tampoc he pogut sortir amb bici amb els companys de la penya, perquè a les vuit no hi havia qui em mogués del llit. De manera que quan m'he llevat cap a migdia, el meu humor no era gaire bo, i en engegar l'ordinador i mirar els comentaris del bloc, la Dolorss de bloc de cuina m'ha donat una alegria: m'ha concedit el premi "Calidez", un premi que atorguen els propis blocaires a les pàgines on "l'escalf, l'amistat i la simpatia són les notes dominants", segons que explica en el seu post.
Ja li he remerciat a la seva pàgina aquest gest amb un bloc com el meu que no té ni un mes de vida, però que va néixer amb la intenció de difondre el que faig a través de la xarxa perquè cuinar no pot ser més que un acte de generositat, només té sentit si es vol fer un regal a un altre, i un bloc és la continuació natural d'aquest esperit.
Crec que aquesta filosofia la comparteixen la majoria de blocaires-cuiners, i com que qui rep aquest premi l'ha d'atorgar al seu torn a cinc companys, he pensat en aquests:

Cuina, cuina, cuina, de la Martunis, perquè reprengui l'activitat ben aviat.
amiloquemegustaescocinar, perquè m'agraden les seves receptes i les seves fotos.
Cerise divagando en la cocina, perquè arribi a final de mes més contenta.
El kiwi blau, de l'Anna, per la frescor del seu bloc.
Olleta de verdures, per la seva tasca de divulgació de la Gastrosfera.cat

Gràcies a tots

3 comentaris:

  1. gràcies Manel estic feliç has aconseguit treure'm un somriure , tambè perquè estem al principi de mes ;))

    ResponElimina
  2. m'alegro que les conses canviïn a millor. t'aniré seguint.
    fins aviat!

    ResponElimina
  3. Hola Manel! Gràcies per premiar-me! T'he dedicat un risotto, a veure si t'agrada!

    una abraçada.

    ResponElimina

Gràcies pel vostre comentari. Qualsevol crítica o suggeriment que em feu procuraré tenir-los en compte