dilluns, 14 de juliol del 2008

avui no cuino

Avui és el meu aniversari i, per tant, he decidit no cuinar. Almenys, no cuinar en aquesta cuina generosa virtual, perquè a casa sí que ho hauré de fer, com cada dia, que la cuina de casa és més esclava fins i tot que la cuina professional.
El dia de festa a la vida real me'l vaig agafar ahir, aprofitant que aquesta setmana s'escau el meu aniversari i el sant del meu fill, i vam anar-ho a celebrar tots quatre en un magnífic restaurant que hi ha a Castellterçol, L'Hostal, on no podem menjar tant sovint com voldríem perquè a vegades és difícil aconseguir taula els caps de setmana.
Ens vam regalar, entre d'altres coses, amb un magnífic arròs amb llamàntol, regat amb un vi que no coneixia, el Pozuelo reserva 2003, del celler Castaño (DOYecla), un celler que un cop més no m'ha decebut.
La cuina generosa tornarà a obrir demà.

17 comentaris:

  1. Moltes felicitats! Anys i anys, per molts anys!... En sé encara una molt millot: "Que sigues molt feliç, pel teu aniversari, que faces molts més anys, que tots ho celebrem, que no et falte salut, ni força ni alegria, que faces molts més anys, que en faces més de cent!!!"

    ResponElimina
  2. Per molts anys!!!!
    Sempre he pensat que el dia de l'aniversari s'hauria de poder fer festa... estaria bé oi? Així que fas molt ben fet de prendre't festa del blog :)
    Ja veig que vau fer un bon dinar, eh? Molt ben fet i felicitats també pel teu fill!

    ResponElimina
  3. francesc, molte gràcies pels bons desitjos i per la cançó, que imagino cantada amb el teu accent i m'emociona.

    gemma, efectivament, per decret s'hauria de tenir festa el dia de l'aniversari, per tenir temps de recapitular una mica sobre què has fet i què faràs en els anys que vénen. gràcies també en nom de l'aleix.

    parella, ja felicitaré l'aleix de part vostra.

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats "tito" Manel, ja en són 40 passats, no?
    que tinguis un bon dia!!!!!!

    ResponElimina
  5. Per molts anys Manel; i que port molts més poguem felicitar-nos, encara que sigui virtualment, i felicita també al teu fill. El maridadge del àpat molt bo.
    Petons a tots dos.

    ResponElimina
  6. Moltes felicitats Manel!!
    Com diu la Gemma tindríes que poder festa de tot...de totes maneres veig que ahir veu fer festa grossa amb aquest fantàstic dinar!!
    Aquests dies he anat una mica de bòlit i no he tingut temps de deixar-te comentaris a les receptes, però estic impressionada .... genial els farcellets de cols i que dir del sopar per amics, del que segur que et copiaré alguna cosa pel pròxim que faci a casa meva
    Una abraçada
    Xaro

    ResponElimina
  7. gràcies, martina, sí que són quaranta passats, tres més que el teu pare.

    salvia, muchas gracias por esta visita tan extensa a casa.

    mome, li diré a l'aleix també de part teva, i gràcies n cop més per venir.

    xaro, com dic sempre, aquí no hiu ha copyright, entra i pren el que vulguis. una abraçada.

    ResponElimina
  8. Moltes felicitats!!!!!!
    Feia dies que no passejava per els bloc i avui en poso al dia.
    Quina pinta el sopar amb els amics, els farcellets de col ufff tot té una pinta bonisima.
    Jo també cumpleixo anys al juliol.
    Tere

    ResponElimina
  9. Manel

    Et volem desitjar que per molts anys segueixis fent i compartint amb tots, els fantàstics plats a què ens tens (mal) acostumats.
    Una forta abraçada i el cafè d'aquesta nit ens el pendrem a la teva salut.

    ResponElimina
  10. tere, molte gràcies, i per si no en tinc ocasió, deixa'm que et feliciti ara a l'avançada.
    un petó.

    josep i glòria, sou realment molt amables; jo no prenc cafè (em sap greu, però no m'ha agradat mai), però ara mateix brindo amb vosaltres de tot cor.
    una abraçada ben forta.

    ResponElimina
  11. una miqueta tard, pero vull felicitar-te y donart-te un petó molt fort y una abraçada cariñosa.

    ResponElimina
  12. gracias, astrid, en catalán hay un dicho que permite felicitar hasta ocho días después, por lo que no llegas tarde.
    una abraçada per a tu.

    ResponElimina
  13. Efectivament, Manel, segons la dita "Tots els sants tenen capvuitada", i et prego que acceptis la meva felicitació que t'arriba, com diríem en llenguatge esportiu, "en temps de descompte". Una forta abraçada!

    ResponElimina
  14. enric, encara hi ets a temps, i si no fos així, m'alegraria igual la felicitació. una abraçada per a tu!

    ResponElimina

Gràcies pel vostre comentari. Qualsevol crítica o suggeriment que em feu procuraré tenir-los en compte