dijous, 17 d’abril del 2008

premi de les amigues blocaires

La Gina de La cuina de casa meva em va fer ahir un regal: el "Premio Amigas bloggeras" perquè el seu bloc i el meu van néixer gairebé el mateix dia i perquè diu que aquest li agrada molt.
Què puc dir? Que l'accepto i l'agraeixo de tot cor, sobretot perquè ve d'una amiga de veritat d'aquest bloc, lectora fidel que gairebé cada dia em deixa comentaris molt amables que a vegades no sé si mereixo, però agraeixo igualment.
Com que el premi l'haig d'atorgar a tres pàgines que m'agraden, m'hi he hagut de rumiar perquè n'hi ha un pilot que valen la pena; però s'ha de triar i el dono a aquestes:

La cuina de casa, de la Gemma, els postres que m'agradaria saber fer.
El cafè de nit, de la Glòria i el Josep, pel seu bloc i per l'amistat que em demostren cada dia.
Mi blog de pinchos, de Locadebarna, perquè és incansable i la reina dels pintxos.

6 comentaris:

  1. Manel, moltes gràcies pel premi! Tu i la gia teniu el blog des de fa poc, però sou uns publicadors incansables i excel·lents. Felicitats!

    ResponElimina
  2. de res. si te l'he donat és perquè penso que de veritat te'l mereixes. molta sort i fins aviat!

    ResponElimina
  3. manel! moltes gracias por el teu premi. no sap encara si ho mereixo...ia no més per el esforç que faig per escriure en catala....jajajjaj
    que bonito es la foto del premio verdad? ya lo había visto por ahi rulando.
    me gusta el premio, pero aún más tus visitas...

    ResponElimina
  4. pues a partir de la semana que viene voy a tener aún más tiempo para visitar tus fantásticos pintxos. hata siempre!

    ResponElimina
  5. Manel,

    Moltes gràcies pel premi. És un plaer visitar aquest blog i veure que cada vegada que hi entrem ens sorprens amb una cosa nova!. Segueix així, ens tens molt mal acostumats!.

    Fins aviat

    ResponElimina
  6. amb aquests ànims, segur que podré seguir així molt de temps.
    gràcies i fins aviat!

    ResponElimina

Gràcies pel vostre comentari. Qualsevol crítica o suggeriment que em feu procuraré tenir-los en compte