divendres, 11 d’abril del 2008

un mes amb vosaltres

Gairebé ja s'ha acabat el dia i m'adono que avui fa un mes que vaig encetar aquest bloc, i m'entren ganes de dir-ne alguna cosa. La veritat és que va néixer per casualitat, quan llegia una pàgina de Blogger i sense voler vaig clicar un botonet de la barra superior i se'm va obrir la finestreta de crear un bloc. Per curiositat vaig anar seguint les instruccions i era tant fàcil que sense adonar-me'n em vaig trobar improvisant una adreça i un títol per a la pàgina, i, per omplir amb alguna cosa, vaig redactar en un moment una carta (d'intencions).
Lògicament, ja ho havia pensat alguna vegada que podria fer una cosa així, almenys per no perdre el costum d’escriure, però no s'havia concretat fins la nit d'aquell 11 de març, i va sorgir tant espontània que no ha tingut aturador i he publicat, com a mínim, un comentari cada dia.
Prefereixo dir-ne comentari perquè post em sona estrany i receptes, en el sentit estricte, ja sabeu que no en publico, sinó que explico com veig les coses i com preparo els plats que mengem a casa.
Per poder fer-ho he hagut d'anar una mica de cul, perquè fins ara mai se m'havia ocorregut fotografiar un plat, i he hagut d'anar-ho fent dia a dia per no haver de publicar sense il·lustració.
He tingut la “sort” que estic de baixa perquè m'han de tornar a operar el colze, i mentrestant, tinc temps per cuinar, fotografiar, escriure i mantenir la pàgina, visitar els meus llocs preferits i contestar els comentaris que em deixeu.
Encara he tingut més sort de tenir alguns lectors i, sobretot, lectores fidels que, pel registre de visites, veig que venen cada dia encara i em deixen comentaris amables, o no, i he conegut gent amb la qual m'uneixen altres interessos que la cuina i que fins ara no coneixia.
L'experiència no la puc qualificar més que de positiva, ja que també m'ha ajudat a allunyar cabòries. A més dels 36 comentaris que he publicat, en tinc una quinzena més a punt per quan estigui ingressat, que seran força dies, i si a la clínica enganxo alguna xarxa oberta i m'hi puc colar amb el portàtil, els aniré publicant dia a dia.
En fi, gràcies a tots i us segueixo esperant en aquesta cuina, que és la vostra (no sé si hi cabrem tots, que només tinc 6 metres quadrats per treballar).

5 comentaris:

  1. Felicitats pel blog i per molts mesos més!

    ResponElimina
  2. Cumplemesos!!!!
    m'agrada l'idea de celebrar-los!!!
    Felicitats per aquest espai que tens tan magnific, i que duri....

    ResponElimina
  3. moltes gràcies a totes dues; amb lectores tan fidels com vosaltres i tan amables en els vostres comentaris, segur que durarà molt.

    ResponElimina
  4. Felicitats pel teu primer mes en el món dels blogs. El teu és només cinc dies més vell que el nostre, encara que més productiu. Segueix així i esperem que la intervenció que t'han de fer al colze, no t'impedeixi pitjar les tecles i puguis continuar publicant cosetes.

    Fins aviat

    ResponElimina
  5. moltes gràcies, glòria. es veu que el mes d'abril hi va haver una bona collita de llocs nous, o una collita de nous llocs bons, o una nova collita de llocs bons. en fi, que no pateixis, que són un plasta i ja tinc vint articles preparats per quan estigui a l'hospital, perquè vull seguir publicant, suposo que podré escriure, però no podré cuinar, és clar.
    fins aviat!

    ResponElimina

Gràcies pel vostre comentari. Qualsevol crítica o suggeriment que em feu procuraré tenir-los en compte