dimecres, 23 d’abril del 2008

perdoneu el retard

Segurament ben pocs se n'hauran adonat, però des que vaig crear aquest bloc no havia faltat al compromís de penjar un article diari. Dilluns em van operar, però confiava poder mantenir el compromís perquè m'he endut l'ordinador portàtil a la clínica i tinc molt material preparat; a l'hora de la veritat, però, m'he trobat que no hi ha xarxa wifi al centre i fins avui no m'he pogut ficar en la d'algun veí per connectar-me i mantenir el bloc. Tampoc sé si ho podré fer gaire sovint durant els dies que estaré aquí tancat, però si puc seguiré publicant un article cada dia, que de ganes no me'n falten.

5 comentaris:

  1. Manel, recuperat be i aviat, que els articles es poden esperar, i les teves "fans" també!!!!
    Una abraçada!!!!

    ResponElimina
  2. manel l'important és que et recuperis aviat!!!
    si no és molt preguntar que t'ha passat??
    vinga anims, força i una abraçada.

    ResponElimina
  3. Manel, ja ho crec que me n'havia adonat! Pocs blocaires són tan prolífics i constants com tu :)
    Però el primer és el primer, i la salut per davant de tot! Ànims, a recuperar-se i a seguir cuinant!

    ResponElimina
  4. Sí, sí que ens n'haviem adonat, de fet ahir vam estar apunt d'escriuret un comentari preguntant per tu!!
    Esperem que tot vagi bé.
    Salut i llarga vida!

    ResponElimina
  5. Manel,

    Com que sabia que t'havien d'operar, ahir li vaig dir al Josep: ja deuen haver operat el Manel, fa dos dies que no publica res al blog. Et tenim controlat, eh?.

    Doncs bona i ràpida recuperació. Esperem notícies teves.

    Fins aviat

    ResponElimina

Gràcies pel vostre comentari. Qualsevol crítica o suggeriment que em feu procuraré tenir-los en compte